کارایی عملیاتی منافقین به صفر رسیده/با مقداری پول آلبانیایی های فقیر راضی شدند منافقین را در کشورشان جای دهند

7:30 - 21 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۵۶۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: گروهک تروریستی منافقین برای در امان ماندن و حفاظت از خودشان، به آلبانی که یکی فقیرترین کشورهای اروپایی محسوب می شوند گریخته اند و با مقداری پول آلبانیایی ها را راضی کرده اند که آنها را در کشورشان جای دهند.
کارایی عملیاتی منافقین به صفر رسیده/با مقداری پول آلبانیایی های فقیر راضی شدند منافقین را در کشورشان جای دهند
محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اخراج آخرین عناصر گروهک تروریستی منافقین از پایگاه لیبرتی در استان دیاله با بیان اینکه منافقین در عراق مورد تنفر شدید مردم و هیات حاکمه عراق بودند و هستند، اظهار کرد: کشتار مردم بی دفاع کُرد و شیعیان عراق که علیه صدام قیام کرده بودند در کارنامه جنایات منافقین در عراق به ثبت رسیده است.

وی افزود: به دلیل جنایت‌های وحشیانه و اقدامات دژخیمانه منافقین در عراق، آنها در تیررس شدید عراقی هایی بودند که سال ها پیش از آنها ضربه خورده بودند.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه کارایی عملیاتی منافقین اکنون به صفر رسیده است خاطرنشان کرد: این گروهک تروریستی برای در امان ماندن و حفاظت از خودشان، به آلبانی که یکی فقیرترین کشورهای اروپایی محسوب می شوند گریخته اند و با مقداری پول آلبانیایی ها را راضی کرده اند که آنها را در کشورشان جای دهند. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از نظر مسائل امنیتی در حال حاضر دشمن بیشتر روی گروهک های تکفیری در جنوب شرق، غرب و شمالغرب تمرکز کرده تا به نوعی آنها در درون مرزهای ما ناامنی ایجاد کنند که همانگونه که تا کنون شاهد بوده ایم، جمهوری اسلامی ایران در برابر این اقدام آنها جانانه ایستادگی خواهد کرد.



ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
میکروب ایدز هم بسیار کوچک و ذره بینی است ولی اثار وحشتناک و غیرقابل بازگشتی دارد. این جرثومه های فساد شیاطین مسلم هستند کسانی که حتی عاطفه ای نسبت به پدر و مادر ندارند و مسخ شیطان شده اند. باید از روی زمین حتی تعداد اندک شان محو شوند تا زمین از وجود کثیفشان پاکسازی شود. قطعا موساد و سیا و سایر دشمنان دین الهی این کثافت ها را برای استفاده در زمانی نگهداری و توسعه خواهند داد مگر تمامیشان بدرک واصل شوند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *