ایران امن ترین کشور منطقه محسوب می شود/ با چشم های باز مسائل منطقه را رصد می کنیم

11:34 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۰۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شمخانی در جلسه امروز تأکید داشت که با توجه به مشکلاتی که در کشورهای همسایه وجود دارد از جمله وجود گروه های تروریستی همچون داعش جمهوری اسلامی ایران با چشم های باز مسائل منطقه را رصد می کند و از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
علی اصغری//شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزای میزان درباره حضور امروز علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی کشور درصحن علنی مجلس اظهار کرد: آقای شمخانی امروز در صحن علنی مجلس مباحثی را پیرامون اقتدار جمهوری اسلامی ایران درباره گروه های تروریستی از جمله داعش مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در جلسه امروز سوالاتی را از دبیر شورای امنیت ملی مطرح کردند تأکید کرد: محور صحبت های شمخانی در جلسه امروز پیرامون اقتدار کل کشور، وحدت نیروهای داخلی و بحث کشورهای همسایه بود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شمخانی در  جلسه امروز تأکید داشت که با توجه به مشکلاتی که در کشورهای همسایه وجود دارد از جمله وجود گروه های تروریستی همچون داعش جمهوری اسلامی ایران با چشم های باز مسائل منطقه را رصد می کند و از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.

حسن پور با اشاره به اظهارات شمخانی پیرامون اینکه ایران امن ترین کشور منطقه در شرایط فعلی محسوب می شود گفت: شمخانی امروز اظهار امیدواری کرد که ایران درصدد است در آینده ای نزدیک روابطی نزدیکی را با کشورهای حاشیه  خلیج فارس و آسیای میانه در راستای اقتصاد مقاومی وبحث سرمایه گذاری ایجاد کند تا بتواند به مطالبات خود در این زمینه دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سوالات نمایندگان در جلسه امروز از شمخانی پیرامون فرمایشات رهبری درباره انقلابی گری بود تأکید کرد: دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره این موضوع نیز به طور شفاف و صریح به نمایندگان پاسخ دادند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره درخواست برخی از نمایندگان برای گسترش روابط منطقه ای ایران اظهار کرد: شمخانی دراین جلسه پذیرفت که انشاء الله راجع به این مسائل با دقت عمل بیشتری وارد عمل شود تا ایران جایگاه فعلی خود را در منطقه و جهان حفظ کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *