بخش دیگری از نیروهای عربستان وارد ترکیه شدند

15:28 - 02 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۷۱۳
تفنگداران نیروی هوایی عربستان به منظور مشارکت در رزمایش نظامی مشترک با نیروهای ارتش ترکیه وارد این کشور شدند.
بخش دیگری از نیروهای عربستان وارد ترکیه شدندبه گزارش گروه بین الملل، رسانه های سعودی روز یکشبه گزارش دادند: تفنگداران نیروی هوایی عربستان به منظور مشارکت در رزمایش نظامی مشترک با ترکیه وارد شهر قونیه شدند.


حاج اسد البحريني الاصل
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
ترکیه دارد تکه های بزرگتراز دهنش را برمیدارد اینا یک جائی گیر میکنه و انسان را خفه میکند از گلو نه پائین میره نه بالا ؟؟ حالا خدا اخر و عاقبت منطقه را بخیر کند هر چی انگل و زیاده خواه و نوکر امریکا و......... هست دارند جمع میشندر ترکیه و.... قطر عربستان امارات اردن کویت و..........امریکا ؟؟!! خدا نابودشان خواهد کرد چون از مرز هدایت دیگه رد شده اند
نصراله
|
-
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
دولت ترکیه باید این را بداند که قول دیپلماسی پولی سعودیها را نخورد به خاطر اینکه پاکستان در دهه 70در تله دیپلماسی پولی سعودیها افتاد ولی هنوز هم نمی تواند از ان رهایی یابد ونتیجه ان هم به وجود اوردن گروههای تکفیری در داخل خاک خودش و بخصوص طالبان بود که موجب گردید اقتدار پاکستان در مبارزه با این گروههای تروریسم زیر سئوال رود وعاملی شد که امریکا در منطقه حضور یابد وبدون هیچ اجازه ای از دولت مرکزی پاکستان در داخل خاک ان کشور قدرت نمایی نماید و به اصطلالح با طالبان مبارزه نماید ولی دولت ترکیه به خاطر اینکه از پول سعودیها منفعت کند وبحران مالی خود را پوشش دهد وبا اقتدار بگوید دولت مردان ترکیه سرامد جهان هستد که اجازه بحران اقتصادی جهان را در ترکیه مهر کرده اند ولی ان روز از خواب بیدار خواهند شد که تبدیل به پاکستان دیگری شده اند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *