می‌خواهیم در المپیک افتخارآفرین شویم/ حضور در تورنمنت‌های خارجی موثر است

6:00 - 30 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: رقبای ما در المپیک با تمام توان حاضر خواهند شد و همه آنها به دنبال کسب مدال هستند.
بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ،درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو اظهار داشت: پس از پایان عید نوروز تمریناتمان را برای حضوری قدرتمندانه در المپیک آغاز کردیم و در حال حاضر این تمرینات در خانه تکواندو برگزار می‌شود و تمامی تکواندوکاران در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه میدان المپیک فابل قیاس با میادین دیگر نیست یادآور شد:  رقبای ما در المپیک با تمام توان حاضر خواهند شد و همه آنها به دنبال کسب مدال هستند. اما ما میخواهیم در المپیک افتخارآفرین شویم و امیدوارم در نهایت شرمنده مردم کشورمان نشویم.

مقانلو خاطرنشان کرد: طی نامه‌ای از استانها خواستیم در صورت تمایل اردوهای مشترکی را با تکواندوکارانشان داشته باشیم، زیرا این اردوها باعث می‌شود تکواندوکاران جوان با تلاش و اراده بیشتری به تکواندو بپردازند.

وی افزود: حضور در تورنمنتهای خارجی به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران را بهتر بشناسیم، ضمن اینکه بر تجربه تکواندوکاران نیز افزوده می‌شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئولان فدراسیون تکواندو در حال مهیا کردن مقدمات سفر تیم ملی تکواندو به اتریش هستند و سفر به یونان نیز در حال بررسی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *