بیوگرافی هنرمندان موسیقی و سینما در «سکانس آخر»

17:00 - 21 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۹۶۹
کتاب «سکانس آخر» مشتمل بر بیوگرافی هنرمندان موسیقی و سینما همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، «سکانس آخر» عنوان تازه ترین اثر تالیفی علی شیرازی نویسنده، منتقد و خواننده موسیقی ایرانی است که همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
 
علی شیرازی در مقدمه این کتاب آورده است: زنده­‌یادان محمدرضا لطفی، سیمین بهبهانی (ترانه­‌سرا و شاعر)، غلامعلی پورعطایی و عطا الله خرم جزو آن دسته از هنرمندان موسیقی بودند که گه گاهی به عرصه هنر هفتم نیز سرک کشیدند. حالا بگذریم که مرتضی احمدی (خواننده و بازیگر)، بابک بیات (سازنده موسیقی متن فیلم ها) و محرم بسيم (نوازنده تار آذربایجانی و بازیگر) هم در هر دو عرصه دستانی گشاده داشتند و هنرنمایی می ­کردند. این هنرمندان به همراه کسانی چون عسل بدیعی، حسن رضیانی، مازیار پرتو، ژیلا مهرجویی، صابر رهبر، ناصر گیتی ­جاه، محمود جوهری، محمود استادمحمد و تعدادی دیگر، از جمله کسانی هستند که بیوگرافی آنها در کتاب «سکانس آخر» آمده است.
 
وی در تازه‌­ترین اثر تالیفی خود که در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب رونمایی شده، به مرور زندگی و فعالیت‌های تعدادی از هنرمندان درگذشته این سالها که عمدتاً اهل سینما بودند، می­ پردازد.
 
«سکانس آخر» را انتشارات «ادریس» در ۱۷۲ صفحه با جلد شومیز و در دو قطع مجزای وزیری و رقعی با شمارگان یک هزار نسخه با قیمت ۹ هزار تومان در بازار کتاب عرضه کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *