در دوران کودکی ام کفش های عیدم را بالای سرم می گذاشتم و می خوابیدم

12:45 - 03 فروردين 1395
کد خبر: ۱۴۰۱۰۰
رضا توکلی گفت: یادم است در دوران کودکی ام کفش های عیدم را تا سیزده به در بالای سرم می گذاشتم ومی خوابیدم در طول شب هم مدام به آن دست می زدم که هنوز کنارم هست یا نه.
رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی گفت: عید همیشه با آمدنش عشق و طراوت و شادابی با خود می آورد و علی رغم اینکه ممکن است هنگام تحویل سال یک غم عجیب و غریبی وجود آدم را فرا بگیرد اما باز هم متوجه می شویم که این غم، غم لطیف و نشانگر بزرگ شدن ما است هنگام تحویل سال به این موضوع فکر می کنم که چه کسانی در سال گذشته با ما همراه بودند و چه کسانی تنها یاد و خاطره ای از آنها برایمان به جا مانده است.

وی افزود: گاهی اوقات فکر می کنم کاش ما بزرگ نمی شدیم و درهمان فضا می ماندیم یادم است همیشه پدرم برای سال نو کت و شلوار بزرگی برایم می خرید که برای سال دیگر هم از آن استفاده کنم.

این بازیگر ادامه داد:  یادم است کفش های جدیدم را تا سیزده به در بالای سرم می گذاشتم ومی خوابیدم در طول شب هم مدام به آن دست می زدم که هنوز کنارم هست یا نه. خاطرات زیادی از آن دوران باقی مانده که یادآوریشان باعث انبساط خاطر می شود.

توکلی خاطر نشان کرد: یادم است آن زمان بر زیره کفش ها نعل می زدند که ایجاد صدا کند و  آن زمان برای گرفتن عیدی هم بین کودکان فامیل کری زیادی می خواندیم که این هم از خاطرات خوش آن  دوران برای من است. سال نو را به همه تبریک می گویم وامیدواریم سالی پر از عشق و امیدواری داشته باشیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *