رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است/سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت

3:50 - 12 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۸۵۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه حضور در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است،گفت: جامعه باید از منویات مراجع و مقام معظم رهبری تبعیت کند چون عاقبت به‌خیری و سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است.
حضور در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است/سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایتبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی نیروی انتظامی اظهار کرد: سه دسته از انسان‌ها هستند که مورد لطف و عنایت خداوند قرار ‌می‌گیرند که دارای 5 خصوصیت هستند، این گروه از انسان‌ها دوست یکدیگر هستند و تنها به فکر خود نیستند و در مشکلات و سختی‌ها یار و یاور همدیگر هستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم نشر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از جمله خصوصیات انسان‌هایی است که مورد توجه خداوند هستند و اقامه نماز جماعت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های  افرادی است که سعادت‌مند و مورد عنایت خداوند هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اجتماعی در اسلام بیان کرد: اگر اقدامات انسان‌ها به‌صورت اجتماعی و هماهنگ شده باشد در آن کار موفق می‌شوند، یکی از علت‌های اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی اتحاد و حرکت اجتماعی ملت ایران بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم تبعیت از خداوند گفت: امروز مومنان جامعه که اهل  حساب و کتاب و خمس و زکات هستند همواره در راستای کمک به مستمندان فعالیت می‌کنند، یکی از خصوصیات افراد مومن کمک به همنوعان خود و رفع نیازهای آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همواره باید مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب و ولایت باشیم و در مسیر امام زمان(عج) حرکت کنیم، مراجع و علماء و آحاد مختلف مردم همه در راستای تبعیت از ولایت حرکت می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: جامعه باید از منویات مراجع تقلید و مقام معظم رهبری تبعیت کنند، چون عاقبت به‌خیری و سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *