فتنه شیطانک‌ها برای فراموش شدن شیطان بزرگ

10:41 - 20 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۷۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
گرچه حقد و کینه و نفرت امروز مردم از رژیم مرتجع آل سعود نباید فروکش کرده و برای پایان دادن به دهها سال خدمت سران سعودی به دشمنان اسلام تا نابودی آنها ادامه داشته باشد، اما باید مراقب بود که این "مهره" و "عامل" استکبار جهانی نتواند خود را در قامت یک شخصیت مستقل جا زده و اذهان عمومی را به یک جهت انحرافی بکشاند.
فتنه شیطانک‌ها برای فراموش شدن شیطان بزرگ-گروه سیاسی: یادداشت کمال لطفی با عنوان "فتنه شیطانک‌ها برای فراموش شدن شیطان بزرگ" را در ادامه می خوانیم:

ماهیت انقلاب اسلامی بر مبنای مبارزه با ظلم و ستم بنا شده و از ابتدای آغاز نهضت بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی "حمایت از مظلوم" و "مبارزه با ظالم" جزء لاینفک این نهضت بوده است و بر همین اساس حمایت از آرمان آزادی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی و مبارزه با استکبار جهانی برای استیفای حقوق مظلومان جهان در همان اولین سخنرانی های امام خمینی تبلور پیدا کرد و ایشان با بیان اینکه " دیروز ممالک اسلامی به چنگال انگلیس و عمّال آن مبتلا بودند و امروز به چنگال آمریکا و عمال آن " راهی طولانی برای مبارزه با شیطان بزرگ آغاز کردند.

این مساله با پیروزی نهضت امام خمینی نه تنها به فراموشی سپرده نشد که با وقوع انقلاب اسلامی و کوتاهی دست ابرقدرت ها از ایران اسلامی، مردم دنیا به این باور رسیدند که می توان با توکل بر خدا و اتحاد همگانی بر مستکبران جهان پیروز شد و امروزه این باور همچنان در جهان در حال رشد و پیشرفت است و مردم دنیا به ذات استکبار از جمله آمریکا پی برده اند و برای گرفتن سرنوشت و اختیار خود از دست دیگران و نیل به استقلال و آزادی مستکبران به خروش و خیزش در آمده اند.

استکبار جهانی هم در مقابل یک هجوم همه جانبه خشن و خصمانه نظامی، سیاسی، تبلیغاتی و تحریم های بی‌سابقه را آغاز کرد اما اعتقاد مردم به جهت‌گیری اصلی امام خمینی یعنی مبارزه با استکبار مانع از تحقق اهداف دشمن گردید.

در سال‌های اخیر شیطان بزرگ دولت‌های سرسپرده و گوش به فرمان خود را به میدان مقابله با جمهوری اسلامی آورده و تلاش کرده است تا هم ظرفیت جهان اسلام را به درگیری درونی و شعله ور شدن آتش جنگ های فرقه ای مشغول کند و هم با توجه به فضای داخلی ایران در 30 ماه گذشته و بحث مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5، بتواند به ایجاد انحراف در مبانی ایمانی و اعتقادی مردم که آمریکا را دشمن شماره یک می دانند، دست زده و به جای خود شیطانک‌های منطقه را در اذهان عمومی مردم به عنوان دشمن اصلی جا بیندازد.

در روزهای اخیر اضافه شدن خبر شهادت ناجوانمردانه آیت الله شیخ محمدباقر النمر بدست رژیم آل سعود به اتفاقات چند سال اخیر مانند راه اندازی گروه‌های تروریستی در منطقه و گسیل آنها به سوریه و عراق، هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، فاجعه کشتار بیش از 500 زائر ایرانی در منا و... فوران خشم و نفرت مردم در داخل کشور را از عمال دیکتاتور و مرتجع سعودی به شدت افزایش داده است.

اما آیا رژیم آل سعود در حد و قواره دشمن شماره یک نظام اسلامی و مردم ایران است؟

گرچه حقد و کینه و نفرت امروز مردم از رژیم مرتجع آل سعود نباید فروکش کرده و برای پایان دادن به دهها سال خدمت سران سعودی به دشمنان اسلام تا نابودی آنها ادامه داشته باشد، اما باید مراقب بود که این "مهره" و "عامل" استکبار جهانی نتواند خود را در قامت یک شخصیت مستقل جا زده و اذهان عمومی را به یک جهت انحرافی بکشاند.

زیرا آل سعود علی رغم اینکه امروز تبدیل به محور و پشتیبان اصلی بسیاری از شرارت‌های منطقه گردیده، اما با کمی تامل می توان به این مساله رسید که تمامی این شرارت‌ها در مسیر تحقق نقشه آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی که به دنبال ایجاد تمدن بزرگ اسلامی می باشد، است.

در این میانه آل سعود به عنوان یک عامل گوش به فرمان در ازای این خوش خدمتی از حمایت کامل، همه جانبه و توجیه رفتارهای زشت خود در جامعه‌ی جهانی توسط آمریکا بهره مند شده و از پاسخ دادن به جنایات بی سابقه خود در یمن، نقض حقوق بشر در داخل عربستان و ... به نهادهای بین المللی معاف شده و با وجود اینکه هیچ نشانی از دموکراسی در این کشور حتی به صورت نمایشی نیز وجود ندارد، با همین حمایت غرب به دنبال صدور دموکراسی به کشورهای دیگر همچون سوریه نیز می باشد!

در پایان این صحبت‌های محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع رژیم آل سعود در مصاحبه با نشریه اکونومیست که گفته بود:" ایالات متحده باید درک کند که آنها در جهان شماره یک هستند و باید مانند یک قدرت برتر عمل کنند" می‌تواند ذهنیتی کامل از ساختار روابط سیتماتیک میان آل سعود و آمریکا پرده بردارد که چگونه سرکردگان این رژیم در مسیر تحقق اهداف آمریکا به عنوان قدرت برتر جهان قدم برداشته و به خوش خدمتی مشغول شده و اختیاری از خود ندارند!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *