سوریه حمله به منطقه جرمانا دمشق را محکوم کرد

13:04 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۴۹۳
خبرگزاری میزان-هیئت دولت سوریه حمله به منطقه جرمانا شهر دمشق که به شهادت یکی از فرماندهان حزب الله و شماری از شهروندان سوری منجر شد را محکوم کرد.
سوریه حمله به منطقه جرمانا در دمشق را محکوم کردبه گزارش سرویس بین الملل ؛هیئت دولت سوریه امروز _یکشنبه_ حمله به منطقه جرمانا شهر دمشق که به شهادت "سمیر القنطار" و شماری از شهروندان سوری منجر شد را محکوم کرد.

وائل الحلقی، نخست وزیر سوریه ضمن قرائت این بیانیه، اظهار داشت: هدف قرار دادند "سمیر القنطار" به معنای هدف گیری محور مقاومت و پایداری است.

در همین حال وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: شهادت "سمیر القنطار" پشتوانه جدیدی برای پیمودن مسیر پیروزی امت اسلامی بر طرح صهیونیستی-تکفیری است.

عمران الزعبی افزود: عملیات تروریستی شنبه شب در جرمانا بار دیگر ارتباط مستحکم توطئه کنندگان در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و دیگر مناطق جهان با رژیم صهیونیستی را نشان داد.

شبکه المیادین گزارش داد: دو جنگنده رژیم صهیونیستی ساعت 10 شب گذشته بر فراز منطقه جولان اشغالی به پرواز در آمدند.

این شبکه افزود: جنگنده های رژیم صهیونیستی خط آتش بس را نقض نکرده و وارد حریم هوایی سوریه نشدند.

این در حالی است که شبکه المیادین ساعتی پیش با اشاره به اینکه جنگنده های اسرائیلی به وسیله 4 موشک هدایت شونده منطقه جرمانا در شرق دمشق را هدف قرار دادند، می افزاید: "سمیر القنطار" در ساختمان مورد هدف رفت و آمد کرده و 12 ساعت پیش از حمله موشکی اسرائیل در آن اقامت داشت.

این شبکه اعلام کرد که انفجار موشک به شهادت "سمیر القنطار" و یکی از همراهانش شد.

جنبش حزب الله لبنان ساعتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی ساعت ده و پانزده دقیقه شب گذشته به وقت محلی یک ساختمان مسکونی را در منطقه جرمانا دمشق بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است که "سمیر القنطار" قدیمی ترین اسیر لبنانی در زندان های اسرائیل و شماری از شهروندان سوری کشته شدند.

براساس گزارش ها، هدف حمله هوایی اسرائیل منزل سمیر قنطار یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.





غالب
|
-
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
پس پدافند روس ها کجا بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *