حمله انقلابیون یمن به اتاق عملیات سعودیها در مارب و گذرگاه الطوال/هلاکت 90نظامی ازجمله یک افسرارتش سعودی/انهدام 10بالگرد وچندتانک پیشرفته عربستان

6:52 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۲۳۰
خبرگزاری میزان-واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو موشک بالستیک قاهر یک را به پایگاه متجاوزان در صافر مأرب و گذرگاه الطوال شلیک کرد.
حمله انقلابیون یمن به اتاق عملیات سعودیها در مارب و گذرگاه الطوال/90نظامی ازجمله یک افسرارتش سعودی به هلاکت رسیدند/ انهدام 10بالگرد آپاچی،چینوک و چندتانک پیشرفته عربستانبه گزارش میزان،یگان های موشکی ارتش یمن اتاق ویژه عملیات دشمن سعودی در استان مارب یمن را منهدم کردند.

به دنبال حملات موشکی نیروهای یمنی به اتاق عملیات نیروهای دشمن در پایگاه صافر در استان مارب یمن انفجارهای گسترده ای رخ داد.

شبکه المسیره نیز در خبری فوری گزارش داد: در حمله موشکی به پایگاه صافر مأرب هشت بالگرد آپاچی، دو بالگرد چینوک و چندین تانک پشرفته متجاوزان منهدم شدند.

شبکه المسیره در خبری فوری گزارش داد: واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو موشک بالستیک قاهر یک را به پایگاه متجاوزان در صافر مأرب و گذرگاه الطوال شلیک کرد.

خبرها از وقوع انفجاری بزرگ در پایگاه نظامی صافر و شعله ور شدن آتش در این مکان حکایت دارد. در این عملیات چند فروند بالگرد آپاچی منهدم شد و دهها نفر از متجاوزان از جمله افسران سعودی و اماراتی به هلاکت رسیدند. علاوه بر این، سامانه کنترل پهپادها و چند دستگاه خودروی زرهی هم منهدم شدند. ترس و وحشت شدیدی این پایگاه را در بر گرفته و دهها نفر در آتش سوخته اند.

از گذرگاه الطوال هم خبر می رسد که دهها نفر از متجاوزان و مزدوران از جمله فرمانده اتاق عملیات و یک افسر ارشد سعودی و دهها نظامی کشورهای مختلف منطقه خیلج فارس در این مکان به هلاکت رسیده اند. بالگرد های ارتش سعودی برای انتقال کشته و زخمی ها در گذرگاه الطوال حضور یافته اند.




رهگذر
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
الحمدالله رب العالمین
بچه شيعه
|
-
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
ان تنصرالله ينصركم... احسنت به حوثي هاي باغيرت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *