در قالب ورزش می توانیم پرچم مقدس کشورمان را در خاک دشمن به اهتزاز درآوریم

9:29 - 21 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۴۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان- سرهنگ مرتضی حسن پور گفت: ورزش عرصه ای است که در قالب آن می توانیم پرچم مقدس کشورمان را در خاک دشمن به اهتزاز درآوریم نظیر کاری که اعضای تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و پرچم مقدس ما را در لس آنجلس آمریکا به اهتزاز درآوردند.
تتاسرهنگ مرتضی حسن پور در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به فعالیت های ورزشی نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با هدف خدمت به توسعه ورزش کشور تلاش دارد تا شرایطی را فراهم آورد تا از طریق آن جوانان ورزشکاری که به خدمت مقدس سربازی اعزام می شوند بتوانند به ورزش خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم ورزش عرصه خدمت و افتخارآفرینی برای تعالی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است؛ ورزش عرصه ای است که در قالب آن می توانیم پرچم مقدس کشورمان را در خاک دشمن به اهتزاز درآوریم نظیر کاری که اعضای تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و پرچم مقدس ما را در لس آنجلس آمریکا به اهتزاز درآوردند.

مدیرکل تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بنابراین مجموعه ارتش خود را موظف و مکلف می داند که در این عرصه افتخارآفرینی و سرافرازی با تمام قدرت وارد شود و به سربلندی کشور اسلامی و عزیزمان یاری رساند.

سرهنگ  حسن پور خاطرنشان کرد: کسب مقام و مدال برای مجموعه تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در درجه دوم اهمیت قرار دارد و اولویت ما ارائه خدمت به جامعه ورزش و تکریم و پاسداشت سجایای اخلاقی و پهلوانی است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *