ورود 15 هزار دوز واکسن جدید به انبارهای کرمان/گسترش بیماری آنفلوآنزا متوقف شده است

11:01 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۲۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدیرکل بحران استان کرمان با بیان این مطلب که گسترش بیماری آنفلوآنزا متوقف شده است، گفت: 15 هزار دوز واکسن جدید به انبارهای کرمان اضافه شده است، در واقع هیچ کمبود دارویی نداریم.
ورود 15 هزار دوز واکسن جدید به انبارهای کرمان/گسترش بیماری آنفلوآنزا متوقف شده استمحسن صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت شیوع بیماری انفلوآنزا در کرمان اظهار کرد: متاسفانه تاکنون 25 نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، اما باید گفت گسترش این بیماری متوقف شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بیمارستان‌های استان کرمان در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: بروشور  و دستور العمل‌های پیشگیری  در بین مردم توزیع شده است، حتی در راستای پیشگیری دو روز مدارس را تعطیل کرده ایم.

مدیر کل بحران استان کرمان بااشاره به این مطلب که به جامعه خطر توصیه شده است که حتما با تجویز پزشک واکسن را دریافت کنند، افزود:  روز گذشته 15 هزار دوز واکسن جدید وارد انبارهای کرمان شده است، به طوری که می توان گفت هیچ کمبود دارویی نداریم.

گفتنی است معاون وزیر بهداشت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر،با اشاره به تعداد درگذشتگان به علت بیماری آنفولانزا گفت: 28 نفر در کرمان و 4 نفر در سیستان و بلوچستان فوت کردند که تعدادی از فوتی های کرمان مادر بوده اند.

 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *