راهکار جلوگیری از تخلفات اداری

19:40 - 26 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۷۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: در دستورکار هیات های بدوی و تجدید نظر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری پیروی از قانون است.
به گزارش ، علی یزدانی در پنجمین گردهمایی اعضای رسیدگی به تخلفات اداری سازمان ها و شرکت های  تابعه، با بیان این مطلب، افزود: کشور ما در حال گذار است و بسوی توسعه صنعتی و استفاده از فن آوریهای جدید روی آورده است لذا متانسب با آن نوع تخلفات نیز می تواند پیچیده تر و متانسب با نوع تخلف باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: این گردهمایی درراستای بهبود آراء صادر شده، تبادل نظر، هم اندیشی و استفاده بهینه از تجارب اعضای هیات بدوی و تجدید نظربرای سلامت اداری است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن وتجارت در خطلب به هیاتهای بدوی و تجدید نظر تخلفات اداری گفت: در رسیدگی به پرونده ها دقت نظر داشته و در صدور احکام رعایت انصاف، منافع مردم و سازمان خود را  لحاظ کند.

وی در ادامه گفت: هم اکنون وزارت صنعت، معدن وتجارت و سازمان های تابعه در قالب 13 هیات که 2 هیات به صورت تجدید نظر و 11 هیات بدوی است امر رسیدگی به تخلفات اداری را دنبال می کند.

خرازی دبیر هیات عالی نظارت نیز گفت: هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های تابعه آن جزو موفق ترین هیات ها بوده و دارای عملکرد مطلوب هستند.

خرازی ضمن تاکید بر استفاده بهینه از کلیه ظرفیت این هیات ها در جلوگیری از تخلفات احتمالی، تصریح کرد: آموزش اعضای هیات های تخلفات در کل کشور به ویژه در حوزه قوانین و مقررات در کنار استفاده از فناوری اطلاعات در قالب راه اندازی سامانه های الکترونیکی در پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار موثر است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *