رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت معارفه شد

18:00 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۲۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت با حضور رئیس کل دادگستری مازندران معارفه شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری استان مازندران  با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین و مسئولین شهرستانی و با حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی سید اسدالله حسینی به عنوان نخستین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت معارفه و آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و السلمین تقوی فرد، رییس كل دادگستری استان مازندران در این مراسم، گفت: حفظ نظم و آرامش عمومی و برخورد با مقوله زمین خواری و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی را از جمله مهمترین وظایف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت است.

 وی با بیان این كه تعدادی از بخش ها نیز در اولویت افتتاح دادسرا بودند افزود: این شهرستان به خاطر موقعیت اجتماعی و توریستی بودن، در اولویت قرار گرفت و افتتاح دادسرا در این بخش صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاكید بر تعامل سازنده مسوولان قضایی و سایر مسوولان، خاطرنشان كرد: تعامل خوب با امام جمعه و دیگر ارگانهای دولتی و انتظامی این شهر جهت ارائه خدمات قضایی لازم است.وی در پایان با اشاره به اهمیت اجرای عدالت، تصریح كرد:عدالت را پیشه كار خود قرار دهید، زیرا مردم اجرای عدالت و انجام كارهای دقیق قضایی را خواستار می باشند.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *