اتخاذ رويكرد قانون مدارانه در برخورد با جرایم انتخاباتی

12:09 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۹۱۰۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - خسروی وفا گفت: آنچه كه در دستگاه قضایی به دنبال آن هستیم رویكردی كاملاً قانون مدارانه است؛ چرا كه می‌دانیم هر اقدامی باید دارای عنصر قانونی باشد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، احمد خسروی وفا رئیس كل دادگستری این استان در دومین جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای سایبری به حاضرین گفت: رویكرد این ستاد ابتدا تذكر و پیشگیری و در مراحل بعدی اقدامات و تصمیمات قضایی خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر واقعاً عده ای از هم اكنون بخواهند فضای انتخابات را به نفع خودشان مصادره كنند یا تخلفاتی در این زمینه داشته باشند كه آن تخلفات منطبق با قانون انتخابات باشد و یا از طریق فضای سایبری مرتکب تخلف شود دادگستری طبق مقررات  برخورد خواهد کرد .

خسروی وفا تأكید كرد: آنچه كه در دستگاه قضایی به دنبال آن هستیم رویكردی كاملاً قانون مدارانه است چرا كه می دانیم هر اقدامی باید دارای عنصر قانونی باشد .

رییس كل دادگستری استان افزود: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابی همگام با ستاد  تشكیل شده در تهران پیش خواهد رفت و آنچه كه در مصوبات آن ستاد مطرح است در اینجا نیز پیگیری خواهد شد .

وی تصریح كرد: تك تك افراد بایستی مراقب فضای سایبری و موتورهای جستجوی اینترنتی باشند و اطلاعات شخصی خود را که باعث سوء استفاده خواهد شد در شبكه های اجتماعی قرار ندهند.

خسروی وفا در پایان سخنانش آگاهی بخشی به مردم در مورد کلیه مسائل انتخاباتی را از اولویتهای لازم برشمرد.



Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *