حوادث کارگاهی کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد

2:30 - 24 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۳۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- مدیرعامل ستاد مردمی دیه کشور گفت: حوادث کارگاهی کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد در کشور را تشکیل می‌دهد، استان خراسان رضوی با 13 زندانی جرائم غیرعمد بیشترین آمار حوادث کارگاهی را به خود اختصاص داده است .
حوادث کارگاهی کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمدسید اسدالله جولایی در با اشاره به آمار زندانیان حوادث کارگاهی در کشور اظهارکرد: حوادث کارگاهی با 40 زندانی جرائم غیرعمد کمترین آمار زندانیان در زندان‌های کشور را تشکیل می‌دهد.

وی با ارائه آخرین آمار از وضعیت زندانیان ناشی از حوادث کار گفت: خوشبختانه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام ، تهران ، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم ، کرمان، کرمانشاه ، گلستان، هرمزگان و، لرستان و خوزستان هیچ زندانی ناشی از حوادث کارگاهی در زندان‌ها نداریم.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه کشور در ادامه افزود: استان خراسان رضوی با 13 زندانی، اصفهان با 8 زندانی و مازندران با  6  زندانی همچنین استان‌های یزد، کردستان و مرکزی به طور مشترک با 3 زندانی بیشترین  آمار زندانیان در حوادث کارگاهی را تشکیل می‌دهند.

وی همچنین گفت: اردبیل، بوشهر، البرز، زنجان، ایلام و همدان نیز با یک زندانی کمترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

جولایی در ادامه با ارائه آماری از زندانیان حوادث شبه عمد بیان کرد: استان فارس با 44 زندانی، البرز با 36 زندانی و مازندران با 18 زندانی بیشترین آمار زندانیان حوادث شبه عمد را دارند .

وی اضافه کرد: استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، شمالی، خوزستان و سیستان و بلوچستان زندانی شبه عمد ندارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *