مشکلات داخلی کشور دوستانه حل شود

2:35 - 21 آبان 1394
کد خبر: ۹۷۳۵۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزای میزان-یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور باید دوستانه حل شود، گفت: اداره کشور نیاز به برنامه‌ریزی دقیق همراه با عدل دارد.
مشکلات داخلی کشور دوستانه حل شودبه گزارش گروه سیاسی میزان، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی ظهر امروز در درس تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم نباید نسبت به امور اجتماعی بی‌تفاوت باشند، اظهار کرد: هر فردی مختار است در انتخابات به نامزد مورد علاقه خود رای بدهد.
وی افزود: مردم باید در امور مشورتی اجتماع شرکت کنند، هیچ فردی حق ندارد بگوید که امور جامعه به من ربطی ندارد و این سخن اشتباه است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه اجازه حضور در امور مشورتی به مردم داده شود، گفت: کلید همه امور عدل است و کلید همه مبانی حقوقی عدل است.

آیت‌الله جوادی‌آملی تصریح کرد: برخی از افراد تفکر فرعونی دارند و گمان می‌کنند که انجام همه امور به دست آنها است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها طعمه دشمنان گرگ صفت می‌شوند، گفت: باید هر انسانی در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و برای اداره کشور نیز باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور باید دوستانه حل شود، گفت: مردم با ایمان نباید به مشکلات داخلی دامن بزنند و باید در برابر مشکلات خارجی وحدت کلمه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *