دیپلمات های جمهوری اسلامی روحیه استکبارستیزانه داشته باشند

7:10 - 20 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۷۲۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-زهره طبیب زاده گفت: ارتباط با چهار دیپلمات خارجی که هر روز ممکن است از سمت خود جابجا شوند، کمکی به انتشار و صدور انقلاب اسلامی در جهان نمی کند.
دیپلمات های جمهوری اسلامی باید روحیه استکبارستیزانه داشته باشند/دیپلماسی عمومی بر اعتماد به نفس دینی و فرهنگی تکیه کندزهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ، با بیان اینکه اگر دیپلماسی انقلاب اسلامی بخواهد در جهان تاثیرگذار باشد باید بر اعتماد به نفس دینی و فرهنگی تکیه کند، اظهار داشت: تنها در صورت این اتکا قادر خواهیم بود پیام های انقلاب را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در نهایت این مردم دنیا هستند که تعیین کننده نوع حاکمیت ها هستند، عنوان کرد: مسئولین و دیپلمات های کشور ما باید متحدانه فریاد مرگ بر آمریکا که همان مبارزه با استکبار است را سر دهند و این شعار را در دیپلماسی عمومی تسری دهند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: ارتباط با چهار دیپلمات خارجی که هر روز ممکن است از سمت خود جابجا شوند، کمکی به انتشار و صدور انقلاب اسلامی در جهان نمی کند.

طبیب زاده همچنین با بیان اینکه راه حل صدور انقلاب اسلامی، گفتگوی بی واسطه با ملت هاست خاطرنشان کرد: دولت باید بستر تعامل ملت ها را با یکدیگر بیش از پیش فراهم کند تا پیام انقلاب اسلامی را جمع بیشتری از مردم جهان درک کنند.

وی یادآور شد: این امر هم اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه مسئولین و دیپلمات های ما، رویکردی استکبارستیزانه داشته باشند و این رویکرد را در حرف و عملشان نشان دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *