ضرورت تلاش برای بهبود خدمت رسانی قضايی به مردم استان مازندران

13:27 - 14 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۱۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - آيت الله آملی لاريجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی در مازندران خواستار تلاش برای بهبود خدمت رسانی قضايی به مردم این استان شد و گفت: بررسی نقاط ضعف و قدرت دادگستری استان مازندران در خدمت رسانی به مردم و تلاش برای بهبود امور از جمله در بخش مربوط به خدماتCMSو رفع اطاله دادرسی ضروری است.
 به گزارش به نقل از اداره كل روابط عمومی قوه قضاييه،در جلسه مسئولان عالی مسئولان قضايی كه صبح و ظهر امروز و در پايان سفر آيت الله آملی لاريجانی به استان مازندران و با حضور مسئولان استانی برگزار شد، مصوباتی برای رفع مشكلات سخت افزاری و نرم افزاری دادگستری استان و سازمان های تابعه از جمله تكميل، ‌تجهيز و نوسازي ساختمان ها، امكانات و تامين نيروی انسانی صورت پذيرفت و مقرر شد جمع بندی نهايی گزارش مربوط به مصوبات اين سفر در تهران پيگيری شود.




 آيت الله آملی لاريجانی رئيس قوه قضاييه در ابتدای اين جلسه كه با حضور مسئولان قضايی استان نيز برگزار شد خواستار تلاش برای بهبود خدمت رسانی قضايی به مردم استان شد و گفت: بررسی نقاط ضعف و قدرت دادگستری استان در خدمت رسانی به مردم و تلاش براي بهبود امور از جمله در بخش مربوط به خدمات CMS و رفع اطاله دادرسی ضروری است.
 
رئيس قوه قضاييه تاكيد كرد: نخستين جلسه مسئولان عالی قضايی در تهران را به جمع بندی نهايی گزارش های مربوط به سفر استان مازندران اختصاص می دهيم.
 
آيت الله لاريجانی از همكاری و تلاش مسئولان قضايی استان مازندران و سازمان های تابعه قضايی، استاندار و مسئولان اجرايی استان و به ويژه نماينده ولی فقيه در استان تشكر كرد.


 

در ادامه جلسه استانی مسئولان عالی قضايی، معاون راهبردی قوه قضاييه از سفر هيات كارشناس 60 نفره متشكل از بخش های مختلف قوه قضائيه به منظور بررسی مشكلات دادگستري اين استان به منظور ارائه به مسئولان عالی قضايی پيش از سفر آيت الله آملي لاريجاني خبر داد و گفت: در اين گزارش جامع نقاط ضعف،‌ نقاط قوت و كمبودهای مجموعه قضايی مازندران شناسايی و ارائه شده است.
 
همچنين در ادامه اين جلسه مقرر شد به منظور تكميل نيروی انسانی حوزه های قضايی استان مازندران، 35 قاضی، 30 كارمند و 30 نفر نيروی خدماتی به مجموعه نيروهای انسانی دستگاه قضايی استان اضافه شوند.
 
تجهيز و تكميل و نوسازی ساختمان دادگستری های حوزه های قضايی استان در حد نياز و تاييد كارشناسی و فنی، تجهيز و تكميل امكانات مورد نياز از جمله وسيله نقليه،‌ ملزومات اداری و... در سطح مجموعه قضايی استان، تجهيز،‌ احداث و نوسازی ساختمان های مورد نياز سازمان های تابعه قضايی استان پس از تاييد و نيازسنجی نهايی، نوسازی و به روز رسانی امكانات فناوري و CMS در سطح استان، نوسازی، بهسازی و احداث متناسب و مورد نياز منازل مسكونی سازمانی  از جمله مصوبات جلسه استانی مسئولان عالی قضايی در پايان سفر آيت الله آملی لاريجانی و مسئولان عالی قضايی به استان مازندران بود.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *