سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی دادگستری اردبیل معارفه شد

3:47 - 13 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۶۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - سرپرست جدید دانشگاه علمی -کاربردی دادگستری استان اردبیل طی مراسمی معارفه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی و کاربردی دادگستری استان با حضور رئیس کل دادگستری و رئیس هیات موسس مرکز علمی و کاربردی دادگستری، معاونین قضایی رئیس کل، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی استان اردبیل، اساتید و کارمندان دانشگاه در ساختمان مرکزی دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی در این مراسم، با اشاره به آغاز فعالیت این دانشگاه از بهمن ماه 1392 ، پیشرفتهای علمی دانشگاه را مرهون تلاشها و فعالیتهای اساتید و کارمندان ذکر کرد و افزود: امید است با بهره گیری از ظرفیتهای بالای دانشگاه فارغ التحصیلان این دانشگاه منشأ خیر و برکت برای جامعه و کشور باشند.

وی در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزشمند اعتمادی سرپرست سابق دانشگاه علمی – کاربردی دادگستری، سید سلیمان تقی زاده را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علمی- کاربردی دادگستری معرفی نمود.

علیپور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان نیز با تشریح اهداف ایجاد دانشگاه علمی و کاربردی، این نوع دانشگاهها را دانشگاههای نسل سوم دانست که با هدف مهارت آموزی، کارآفرینی و انتقال مهارت به شاغلین و فارغ التحصیلان ذکر کرد.

وی گفت: این دانشگاه به نوبه خود در استان به لحاظ بهره گیری از اساتید و قضات دادگستری استان منحصر به فرد بوده خواستار همکاری بیشتر اساتید دادگستری با دانشگاه  گردید.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان در ادامه گزارشی از وضعیت دانشگاه علمی و کاربردی استان ارائه کرده ضمن قدر دانی از رئیس کل داگستری استان در حمایتهای همه جانبه از این دانشگاه از سرپرست سابق دانشگاه قدردانی نموده و برای سلیمان تقی زاده سرپرست جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

تقی زاده سرپرست جدید دانشگاه نیز با ارائه برنامه های خود در دانشگاه گفت: هم اکنون این دانشگاه در سه رشته کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری، کارشناسی حرفه ای حقوق- ارشاد در امور مدنی، کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی  ودر سه رشته کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف، کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی و کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی مشغول به فعالیت است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *