برنامه ریزی برای حل مشکلات قضایی استان مازندران

9:11 - 12 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۲۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - آیت الله آملی لاریجانی در تشریح اهداف سفر استانی خود به مازندران گفت: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان، مشکلات احصا شده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود و نفس حضور در سفرهای استانی برای بررسی وضعیت قضایی استان است.
برنامه ریزی برای حل مشکلات قضایی استان مازندرانبه گزارش اعزامی به استان مازندران، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه صبح امروز در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران گفت: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان، مشکلات احصا شده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود ونفس حضور در سفرهای استانی برای بررسی وضعیت قضایی استان است.

وی ادامه داد: آن دسته از مشکلاتی که در حین سفر امکان بر طرف شدن آن باشد بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر می‌شود و مابقی نیز در تهران مورد ارزیابی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین ادامه داد: در این سفر دیدارهایی هم با خانواده شهدا، فرهیختگان و دانشجویان و کارمندان دستگاه قضا خواهیم داشت و امیدواریم با انجام این سفرها خدمت‌رسانی مطلوبی به شهروندان انجام گیرد و ما هم به اندازه خودمان در این خدمت رسانی مؤثر باشیم.

رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه ساری شد


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *