ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ/ اردبیل رکورد سردترین استان را شکست

14:04 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۰۴۷
خبرگزاری میزان- اردبیل امروز رکود سردترین استان را شکست، به طوری که این استان شاهد کاهش 23 درجه‌ای هوا بوده است.
ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ/ اردبیل رکورد سردترین استان را شکستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سامانه بارشی امروز (دوشنبه) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از مرکز، شمال شرق و شرق سبب بارش باران و برف، وزش باد و در برخی مناطق موجب مه آلودگی خواهد شد.

از اواخر دوشنبه از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده و در روز سه شنبه تنها در بخش هایی از شمال شرق و دامنه های البرز شرقی بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که سامانه بارشی روز سه شنبه از کشور خارج می شود، تصریح کرد: به دتبال خروج این سامانه، در اغلب مناطق کشور دما بطور نسبی افزایش می یابد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بعد از ظهر دوشنبه به سبب جریانات مرطوبجنوبی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق در استان هرمزگان، مناطق مرکزی و جنوبی کرمان، جنوب فارس، و برخی نقاط بوشهر و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد و این شرایطدر روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به صورت خفیف تر در جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.
بارندگی نسبت به متوسط دراز مدت 115 درصد افزایش داشته و نسبت به سال گذشته با افزایش 23 درصدی روبه رو به است.

گفتنی است  اواخر وقت امشب از بیشتر شدت بارش‌ها کاسته خواهد شود و تنها در مناطق شمال شرقی، سواحل شمالی و جنوب شرق بارش‌های خفیف را شاهد خواهیم بود که به نظر می رسد  تا چهارشنبه دیگر بارش نداشته باشیم.

برف سنندج را سفید پوش کرد. محورهای استان اصفهان برف و بارانی است. همچنین در کرج، قزوین و زنجان برف می‌بارد.

در گزارشی آمده است که بارش باران و برف در شهرهای بزرگ سبب ترافیک سنگین شده است. همچنین محورهای استان اصفهان برفی و بارانی است.


مه آلودگی برخی مناطق کشور
سامانه بارشی امروز در برخی نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق و شرق سبب بارش باران و برف، وزش باد و در برخی مناطق موجب مه آلودگی خواهد شد.


  خروج سازمانه بارشی از سه شنبه 
از اواخر دوشنبه از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده و در روز سه شنبه تنها در بخش هایی از شمال شرق و دامنه های البرز شرقی بارش پراکنده رخ می دهد. در واقع سامانه بارشی روز سه شنبه از کشور خارج می شود و به دنبال خروج این سامانه، در اغلب مناطق کشور دما بطور نسبی افزایش می یابد.

در بعد از ظهر دوشنبه به سبب جریانات مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق در استان هرمزگان، مناطق مرکزی و جنوبی کرمان، جنوب فارس، و برخی نقاط بوشهر و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد و این شرایط در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به صورت خفیف تر در جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *