کاهش 22 هزار پرونده در شش ماهه اول سال

10:10 - 10 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۵۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - موحد با بیان اینکه هدف ما کاهش ورودی و موجودی‌های پرونده‌هاست، گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش 22 هزار پرونده از موجودی پرونده‌ها بوده‌ایم که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود.
به گزارش به نقل از دادگستری استان کرمان، یدا... موحد رئیس کل دادگستری کرمان در جلسه هم اندیشی دادستان ها و روسای دادگستری که با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تشکیل شد، اظهار داشت: حوزه‌های قضایی در سال 94 به تفکیک برنامه هایی را تدوین، که مشروح آن ها برنامه های کلی استان را تشکیل داده است.

وی ابراز داشت: هدف کلی در انتهای سال 94 کاهش 18 درصدی پرونده‌ها در تمام حوزه ها است، که امیدواریم محقق شود.

 این مقام ارشد قضایی استان کرمان افزود: بسیاری از حوزه های قضایی توانسته‌اند اهداف و برنامه های خود را قبل از اتمام دوره مشخص شده عملی کنند.

موحد ابراز داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری  شاهد کاهش22 هزار پرونده از موجودی پرونده‌ها در  دادگستری استان  بوده ایم که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود.

موحد خاطر نشان کرد: دادگستری استان کرمان موفق شد در شهریور ماه سال 94 رتبه اول بهره گیری از فناوری اطلاعاتcms(سیستم مدیریت پرونده)را در کشور به دست آورد.

وی ابراز داشت: 29حوزه قضایی فعال در استان کرمان وجود دارد که شامل 18 دادگستری و 11 دادگاه بخش است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: مدیران در حوزه های قضایی و دادگاه های بخش در استان کرمان به رغم وجود محدودیت ها حداکثر استفاده و بهره وری را از حداقل امکانات می کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *