رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد شدید وزیر خارجه عمان از سران دولت‎های عربی

10:19 - 05 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۸۰۹
خبرگزاری میزان-وزیر امور خارجه عمان با انتقاد از سیاست کشورهای عربی در قبال بحران سوریه گفت که سران دولت های عربی به سوریه ظلم کردند.
انتقاد شدید وزیر خارجه عمان از سران دولت‎های عربیبه گزارش سرویس بین الملل ؛روزنامه لبنانی الاخبار امروز سه شنبه به نقل از منابع آگاه سوری نوشت: مقدمات سفر یوسف بن علوی به دمشق از زمان سفر ولید المعلم به مسقط در ماه اوت فراهم شده بود.

این منابع با اشاره به اینکه وزیر خارجه عمان در جریان سفر به دمشق حامل هیچگونه طرحی نبود، افزودند هیئت عمانی تنها برای شنیدن نقطه نظرات طرف سوری و اعلام آمادگی برای نقش آفرینی مثبت در زمینه حل بحران سوریه به دمشق سفر کرده بود.

منابع آگاه افزودند: یوسف بن علوی پیشتر به هفت پایتخت عربی سفر کرده و بر سر اقدام مناسب در خصوص یافتن راهکار برای حل بحران سوریه با سران این کشورها به توافق رسیده بود.

منابع آگاه همچنین به نقل از وزیر امور خارجه عمان گفتند که وی با انتقاد از سیاست کشورهای عربی در قبال بحران سوریه، تاکید کرده است که دولت های عربی به سوریه ظلم کردند که باید روند اقدامات خود را اصلاح کنند؛ اصلاح اقدامات امروز آسانتر از گذشته است.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *