گردش 60 میلیارد دلاری مواد مخدر در دنیا/نشست مشترک با سران افغانستان در نیمه دوم سال

13:42 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۵۲۶
خبرگزاری میزان- دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از گردش 60 میلیارد دلاری مواد مخدر در دنیا خبر داد و گفت: نشست مشترک با سران افغانستان در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه ششمین نشست روسای مراجع ملی مبارزه با مواد مخدر گروه ائتلاف آسیای مرکزی در جمع خبرنگاران درباره دیدارو دوجانبه با افغانستان اظهار کرد:  در این نشست بیشتر بر روی کشت جایگزین مواد مخدر، آموزش نیروها،‌ تجهیزات،‌ امکانات و تقویت امنیت مرزها صحبت شد، البته با توجه به اینکه افغانستان ضعیف است بیشتر انتظار داشتند ما به آن‌ها کمک کنیم که البته کمک‌های خوبی در این زمینه در حال انجام است.

وی از نشست مشترک با سران افغانستان در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: درباره موضوعات مختلف در این نشست گفت‌وگو و تبادل نظر خواهد شد. 

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خاتمه به گردش 60 میلیارد دلاری مواد مخدر در دنیا اشاره کرد و اظهار کرد: عمده این گردش مالی در بانک‌های کشورهای غربی می‌چرخد. با توجه به اینکه کشورهای غربی قوانین محکمی در زمینه پولشویی دارند، انتظار می‌رود با این امر مبارزه جدی کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *