عوامل شهربان و حریم‌بان تعیین سطح علمی می‌شوند

18:20 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۴۴۴
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت شهربان گفت: عوامل شهربان و حریم‌بان تعیین سطح علمی می‌شوند
به گزارش گروه اجتماعی میزان، ابوالقاسم چیذری درباره عوامل شهربان و حریم بان اظهار کرد:  برگزاری چنین آزمونی که تمام عوامل اجرایی شهربان و حریم بان در آن شرکت داشته باشند در طول فعالیت این مجموعه بی‌سابقه است.

وی افزود: پیرو تاکیدات شهردار تهران مبنی بر کیفی بخشی نیروهای شهربان و همچنین بالا بردن سطح تعاملات اجتماعی با شهروندان جزوات آموزشی متناسب با شرح وظایف آن‌ها تهیه شد و در اختیارشان قرار گرفت و آزمون فوق نیز براساس اطلاعات مندرج در این جزوه آموزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: بزرگترین مزیت این آزمون تعیین سطح همکاران اجرایی بود چراکه براساس نمرات اخذ شده و همچنین امتیازات کسب شده در مراحل قبلی، افرادی که نتوانند حداقل امتیاز مورد نیاز شرکت را کسب کنند از جمع همکاران در حوزه شهربان و حریم بان جدا خواهند شد و در صورت نیاز در حوزه های دیگر از آن‌ها استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهربان تاکید کرد: برگزاری این آزمون، شروع فصل جدیدی از فعالیت های این شرکت در حوزه انضباط شهری خواهد بود و قطعا پس از این شاهد حضور هیچ گونه نیروی اجرایی که آموزش های لازم را ندیده باشد نخواهیم بود.

وی افزود: اعتقاد داریم که قبل از انجام یک حرکت جهادی موفق و هدفمند باید آموزش و شناسایی بخوبی صورت پذیرد تا بهتر بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از این پس ملاک و معیار ما برای جابجایی نیروها، ارائه خدمات رفاهی و بهبود وضعیت معیشتی همکاران و توجه به امتیازات کسب شده از آن‌ها در اینگونه آزمون ها خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهربان شهرداری تهران، چیذری تاکید کرد: برنامه اصلی شرکت در شش ماهه دوم سال 94 توجه به موضوع منابع انسانی در بحث ساماندهی، آموزش و ارتقاء پرسنل خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *