جرائم موجود در جامعه نتیجه عدم تعهد و بی مسئولیتی هاست

13:05 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۸۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام قدرتی در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت بجنورد گفت: جرائم و آسیب‌های موجود در اجتماع به دلیل عدم تعهد و بی مسئولیتی هاست .
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: خانواده به عنوان اولین نهاد نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت افراد دارد و اگر پدران و مادران به ارزش‌ها و دستورات اسلام پای بند باشند می‌توانند فرزندان موفق تری تربیت کنند .
وی از آموزش و پرورش به عنوان یکی دیگر از نهادهای مهم در پرورش افراد یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد نیز باید تلاش کند تا بهترین معلمان و مربیان را انتخاب کرده تا از همان سنین کودکی اصول و عقاید صحیح برای بچه ها درونی شود .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اگر مسئولیت متقابل انسان ها نباشد جامعه رو به سقوط می رود، تصریح کرد: مدیران و مسئولان نیز نقش موثری در رشد فکری، علمی ، عقلی و روحی نسل جوان دارند و می توانند با نظارت دقیق و موثر از بروز جرائم و آسیب های اجتماعی بکاهند .

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: بسیاری از اختلافات و دشمنی ها در جامعه که به عناد و دشمنی می انجامد به خاطر عدم توصیه به رفتار اهل بیت(ع) است .

شایان ذکر است در ادامه این جلسه که توسط معاونت فرهنگی دادگستری کل استان برگزار شده بود به تعدادی از مددجویان و فرزندان آن ها جوایزی اهدا شد .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *