امر به معروف و نهی از منکر در سطح نیروهای مسلح به صورت جدی دنبال شود

12:16 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۸۸۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام بهرامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر همان پیشگیری از وقوع جرم است و در سطح نیروهای مسلح باید به صورت جدی دنبال شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح ایلام افزود: ایران اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می زند و یکی از وظایف مهمی که قانون آن به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر احیای این فریضه الهی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی اجرایی شود، میزان وقوع جرایم به شدت کاهش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم راهکارهای اساسی و منطقی می خواهد، تصریح کرد: این موضوع به طور دایم در حال ارزیابی و تحلیل است تا به روش های جدید دست یابیم.

وی تاکید کرد: نباید هیچ وقت از موضوع راهبردی پیشگیری از جرایم کوتاه بیاییم و همین رویکرد باعث شده سطح وقوع جرم در نیروهای مسلح هر سال کاهش پیدا کند.

 اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جانفشانی شهدا و امام شهدا است، نیروهای مسلح ما دارای قدرت و تأثیرگذاری بسیاری در منطقه و جهان هستند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *