آغاز به کار کمپین چهارراه ایمن

2:40 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۶۱۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- کمپین «چهارراه ایمن» با حضور تعدادی مدیران اجرایی کشور و هنرمندان و ورزشکاران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی میزان، کمپین چهارراه ایمن با حضور تعدادی مدیران اجرایی کشور و هنرمندان و ورزشکاران آغاز به کار کرد.

هدف از برپایی این کمپین افزایش آگاهی‌های مردم و تلاش برای فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن با تاکید بر کاهش تصادفات جاده‌ای (با در نظر گرفتن چهار عامل اصلی راننده، جاده، خودرو و قوانین) است. شاخص‌ترین‌ عملکرد این کمپین ایجاد فضایی است که برآیند آن می‌تواند کاهش حوادث و تلفات رانندگی در شهر و جاده باشد. موضوع مهم ایجاد یکپارچگی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور دستیابی به یک هدف واحد در کوتاه مدت، تلاش برای ارایه راهکار در خصوص کاهش تصادفات در میان مدت و تبدیل شدن رانندگی ایمن در طولانی مدت است.

اطلاع‌رسانی، متقاعد کردن مخاطبان و جلب خواست عمومی برای رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، توجه بیش‌تر به ایمنی خودرو هنگام تولید، تعیین ضوابط و مقررات و احداث جاده‌ها و بهره‌برداری از آنها، همچنین تشویق و ترغیب مردم به رعایت ایمنی همراه با شور و نشاط در کنار نمایش آثار مر‌گبار، خانمان‌سوز و جبران‌ناپذیر تصادف‌ها مهم‌ترین اهداف این کمپین را تشکیل می‌دهد.

کمپین چهارراه ایمن در راستای برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای با محوریت بررسی چالش‌های موجود در زمینه حوادث رانندگی در کشور و اطلاع‌رسانی به منظور کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی برپا شده است. این کنفرانس 19 تا 21 آبان 1394 در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *