سردار همدانی دامنه جهاد و مبارزه را تا مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه داد

19:20 - 19 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۴۴۷
خبرگزاری میزان-در بخشی از پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آمده است:‌ سردار همدانی دامنه جهاد و مبارزه را تا نزدیک مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه بخشید و پیام انقلاب اسلامی را در رفتاری مجاهدانه به ثبت رسانید.
سردار همدانی دامنه جهاد و مبارزه را تا مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه داد

به گزارش ، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: سردار سرافراز سپاه اسلام و مدافع شجاع حرم عقیله بنی هاشم، زینب کبری (س) سرتیپ پاسدار حاج حسین همدانی (ره) در عرصه جهاد با کفر و نفاق به شهادت رسید. این فرمانده دامنه جهاد و مبارزه را تا نزدیک مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه بخشید و پیام انقلاب اسلامی که حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم می‌باشد را در رفتاری مجاهدانه به ثبت رسانید.

در این پیام آمده است: شهادت سردار همدانی (ره) در آن طرف مرزهای ایران حامل نکته‌های عظیم و عمیقی است که از متن معارف اسلامی و اندیشه‌های انقلابی می‌جوشد و بار سنگین انقلاب و مسئولیت‌های انقلابی را برای ما تفسیر می‌کند.

این پیام می‌افزاید: شهید همدانی (ره) که شاگرد مکتب ولایت و امامت است امروز در دانشگاه جهاد استادی ارجمند و ایثارگری گرانسنگ است که نسل های آینده را می‌سازد و در کالبد آنان، روح مقاومت و ایثار می‌دمد. شهادت این مجاهد وارسته را نخست به رهبر معظم انقلاب و ملت های بزرگ ایران اسالمی و سوریه مقاوم، همرزمان سپاهی و بسیجی اش و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت می‌گویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *