رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نخستین دوره توان‌افزایی تیم‌های جست‌وجو و نجات خواهران در هلال‌احمر آغاز شد

23:55 - 18 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۰۹۱
خبرگزاری میزان- چهارمین دوره توان‌افزایی کشوری جمعیت هلال‌احمر و نخستین دوره تیم‌های کوهستان خواهران با شرکت نمایندگان 30 استان کشور و سازمان امداد و نجات و ستاد جمعیت هلال‌احمر از روز گذشته به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،  پیمان یاوری با اعلام شرکت 160 نماینده تیم‌های جست‌وجو و نجات کوهستان خواهران در این دوره، گفت: همواره دوره‌های آموزشی تئوریک از سوی موسسه برگزار شده است که به تنهایی جوابگو نبوده و لذا به منظور افزایش تجربه و توان امدادگران و رسیدن به برنامه عملیاتی و آشنایی با شرایط واقعی، دوره‌های توان افزایی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های توان افزایی منسجم و کاربردی برای امدادگران و نجاتگران سراسر کشور، افزود: در این دوره آموزش‌های مربوط به جهت یابی، خطرات کوهستان و ارتفاع زدگی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

رئیس اداره امداد کوهستان، دریا و ساحل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: از اهداف اصلی برگزاری دوره‌های توان افزایی این است که امدادگران و نجاتگران جمعیت توان خود را تا سطحی افزایش دهند که بتوانند خود را از خطر و آسیب محافظت کرده و بدانند چگونه با مصدوم مواجه شده و اقدامات حیاتی را برای او انجام دهند.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، وی از برنامه‌های آینده توان افزایی را برگزاری دوره‌های کویر، جنگل در فصل سرد، قله‌های مرتفع و توان افزایی زمستان و صعود به قله دماوند عنوان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *