عرضه تازه ترین فن آوری های پلیسی در نمایشگاه ایپاس

13:12 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۰۹۰
خبرگزاری میزان - رئیس چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2015 ) گفت: در طول 14 سال گذشته توانمندی های پلیسی ایران از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است .

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایپاس؛ «علی اسفندیاری فرد» مدیر عامل شرکت ناجی پارس که برگزار کننده چهاردهمین نمایشگاه ایپاس 2015 می باشد در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی گزارشی از فعالیت نمایشگاه ایپاس در طول 14 سال گذشته را ارائه کرد و تاکید نمود افزایش شرکت های داخلی و خارجی و کیفیت تجهیزات آنان در نمایشگاه ایپاس نسبت به دوره های قبل از شرایط مطلوبی برخوردار بوده است .

در این مراسم که جمعی از شخصیت های لشگری و کشوری ، وابستگان نظامی کشورهای خارجی ، نمایندگان شرکت های خارجی و مدیران شرکت های داخلی شرکت کننده در نمایشگاه ایپاس و فرماندهان بخش های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضورداشتند اسفندیاری فر مدیر عامل ناجی پاس گفت:305 شرکت و 255 برند داخلی و خارجی به نمایندگی از 31 کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاورد های امنیتی و ایمنی خود را به نمایش خواهند گذاشت .

وی تصریح کرد: نمایشگاه ایپاس در فضایی به مساحت 16 هزار متر مربع در قالب 475 غرفه و ده بخش نمایشگاهی با حوزه های ستادی امکانات آموزشی و خدماتی – رفاهی برگزار می شود .

اسفندیاری فر اظهارداشت: در نمایشگاه امسال تعداد 27 غرفه حمایتی (رایگان) به بخش مخترعان و نخبگان تخصصی اختصاص یافته است. در این نمایشگاه 300 اثر از سوی بخش های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جامعه مخترعین کشور ارائه شده است که 90 اثر برگزیده آن عرضه خواهد شد.

اسفندیاری فر درباره اهداف نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری ایپاس 2015 بهره گیری از ظرفیت های داخل و خارج از کشور بمنظور توسعه فضای مشارکت ، تعامل و ارتباط بین تولید و مصرف ، حرکت در مسیر رونق کسب و کار ، افزایش راندمان تولید داخل با فراهم ساختن ابزار های مورد نیاز ، استفاده و حمایت از تولیدات داخل ، حمایت از تولیدات نخبگان و مخترعان داخلی ، خصوصا شرکت های دانش بنیان و حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک می باشد .

رئیس نمایشگاه ایپاس یادآورشد : برگزاری جشنواره خط سفید ( همیاران پلیس ) از جلوه های ویژه نمایشگاه امسال است که با هدف آشنایی کودکان با ماموریت های پلیس و ترویج فرهنگ عمومی بین کودکان برگزار می شود . نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی نخستین بار در سال 1380 برگزار شد و در مدت 14 سال برگزاری مستمر با حمایت های ارزشمند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانسته است نقش بسزایی در ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی داشته باشد .

نمایشگاه « ایپاس 2015 » از 13 - 16 مهر ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزارمی شود و بازدید آن از ساعت 10 تا 18 هر روز برای عموم آزاد است .

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *