اگر هشدار رهبری نبود معلوم نبود که همین تعداد جنازه تاکنون برگشته باشد

10:28 - 12 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۵۳۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با جنایات رخ داده در یمن و منا به نظر می رسد به اذن خدا آل سعود به پایان راه خود نزدیک شده است.
ننگ فاجعه منا تا ابد از دامان آل سعود پاک نخواهد شد/آل سعود به پایان خود نزدیک شده استبه گزارش ،  آیت الله محمدی ری شهری مسئول سابق بعثه مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا گفت: مصیبت بزرگی به ملت ما وارد شده اما به دلیل پاداش عظیمی که در انتظار عزیزان از دست رفته ما است خدا را شاکریم.

وی ضمن بیان روایاتی برای تسلیت خانواده های داغدار گفت: اصولا رمی جمرات مسیر حادثه خیزی است و طی سالهایی که من درخدمت حجاج بودم نیز حادثه کوچکی در آن مسیر رخ داد که البته در آن حادثه از ایرانیان یا کسی نبود و بسیار کم بود.

مسئول سابق بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد: آل سعود باید پیش بینی چنین وضعیتی را می کردند و سوال ما از آنان این است که چرا پیش بینی نکردید، چرا طی این سالهای حکومت ننگین خود مدیر مناسبی تربیت نکردید تا جلوی این حادثه گرفته شود، چرا به مصدومان رسیدگی نکردید و در نهایت چرا با جانباختگان اینگونه معامله کردید که اگر هشدار رهبری نبود معلوم نبود که همین تعداد جنازه تاکنون برگشته باشد.

ری شهری تاکید کرد: البته اگر آل سعود برای جان انسانها ارزش قائل بودند چنین کشتاری در یمن به راه نمی انداختند، طبق گزارشهای روزهای اخیر صرفا 500 کودک براثر حملات سعودیها در یمن کشته شدند.

وی عنوان کرد: به نظر من جنایت سعودیها از جنایات صهیونیستها بدتر است چرا که صهیونیستها ادعای خادم الحرمینی ندارند و دشمن هستند در حالی که آل سعود ادعای مسلمانی دارد.

مسئول سابق بعثه مقام معظم رهبری افزود: کمترین مسئولیت آل سعود آن است که با فعالیت کمیته حقیقت یاب با حضور ایران و کشورهای اسلامی همکاری کند تا علل این فاجعه دلخراش ریشه یابی شده و از بروز چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

ری شهری اظهار کرد: البته باید این را بگویم که آل سعود هر کاری بکند این ننگ تا ابد بر دامان این خاندان باقی خواهد ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با جنایات رخ داده در یمن و منا به نظر می رسد به اذن خدا آل سعود به پایان راه خود نزدیک شده است.




احمد
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
آل سقوط که تا ابد وجود ندارد ؛نفسهای آخرش است انشاا... ظهورهم نزدیک است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *