رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای فعالیت‌های آموزشی ویژه ضابطین یزدی

2:30 - 06 مهر 1394
کد خبر: ۸۱۲۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حبیبی با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی احراز عنوان ضابط دادگستری،گفت: از مدتی پیش فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی در راستای بحث ضابطین دادگستری در استان یزد آغاز شده است.
«حبیبی» در گفت و گو با با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی احراز عنوان ضابط دادگستری گفت: با توجه به تصویب قانون آیین دادرسی کیفری،قانون اشاراتی درمورد ضابط دادگستری داشته است و به همین منظور در راستای اجراي تبصره 2 ماده 30 قانون آيين دادرسي کيفري این بحث لازم الاجرا شده است.

وی از برگزاری اقدامات آموزشی به ضابطین در استان یزد،خبر داد و افزود: مجموعه آموزش هايي است كه براي كسب مهارت هاي لازم و انجام وظايف قانوني براي ضابطان دادگستري در استان انجام شده است و اساتید مجرب که همگی از قضات بنام استان بودند، فعالیت های اموزشی را در این راستا ارائه داده اند.

رئیس کل دادگستری یزد ادامه داد: به طور کامل اقدامات مرتبط با ضابطین عام صورت گرفته است و برای ضابطین خاص هم برنامه های مطرح شده است.

وی با بیان اینکه منتظر وصول کارت های ضابطین در استان هستیم، تصریح کرد: كارت ويژه ضابط دادگستري، كارتي است متحد الشكل كه حاوي عكس و هويت، شماره شناسائي اختصاصي، حوزه محل اشتغال و تاريخ صدور و امضاء دادستان است و معرف آن است كه صاحب كارت، مجاز به انجام وظايف محوله به عنوان ضابط دادگستري مي باشد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *