شعبان‌خمسه: مقابل حریف تایلندی به خودباوری نرسیدیم/ باید ذهنیت بازیکنان تغییر کند

13:38 - 06 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ایران با بیان این‌که باید در ذهنیت بازیکنان تغییر ایجاد کنیم، گفت: متاسفانه باریج اسانس به دلیل نداشتن خودباوری مقابل حریف تایلندی با مشکل روبرو شد و نتیجه قابل قبولی کسب نکرد.

- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فاطمه شعبان‌خمسه پس از شکست شاگردانش برابر دایموندفود تایلند اظهار داشت: عملکرد خوبی برابر دایموندفود داشتیم و برخی جا‌ها پایاپای پیش رفتیم و از نظر امتیازی هم جلو افتادیم، اما متاسفانه به خودباوری نرسیدیم و تیم دچار مشکل شد.

وی به آنالیز دقیق حریف از سوی کادر فنی تیم باریج اسانس اشاره کرد و افزود: با توجه به آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، دو بازیکن تاثیرگذار دایموند فود را از کار انداختیم و سرمربی این تیم آن‌ها را بیرون برد. اما بازیکن خارجی دایموندفود تایلند در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ایران به ضرورت کسب خودباوری تاکید کرد و افزود: فکر می‌کنم اگر به این باور برسیم که می‌توانیم تیم‌های قدرتمند را شکست دهیم، شکست تیم‌هایی مثل تایلند دور از دسترس نیست. باید در ذهنیت بازیکنان تغییر بوجود آوریم، چون با توجه به عملکردی که مقابل تایلند داشتیم، می‌توانیم در دو بازی آینده برابر تیم‌های باشگاهی قزاقستان عملکرد بهتری داشته باشیم و نتیجه را به نفع خودمان به پایان ببریم.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فردا (چهارشنبه هفتم اردیبهشت) استراحت دارند و باریج اسانس ایران از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *