تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین دادسرای نظامی، سازمان زندان‌ها و کارخانه کفش بهمن در سمنان منعقد شد/ اشتغال زندانیان «رای باز» برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها

13:02 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۵۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان نظامی استان سمنان گفت: هدف اصلی ما این است که در چارچوب قانون اساسی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقداماتی را انجام دهیم تا جرمی رخ ندهد.
جلسه‌ای به میزبانی دادسرای نظامی و با حضور مدیرعامل کارخانه کفش بهمن، رئیس سازمان زندان‌های استان سمنان برگزار و تفاهم نامه‌ای برای حرفه آموزی زندانیان منعقد شد.

دادستان نظامی استان سمنان در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تمام تلاش خود را می‌کند تا در راستای تحقق شعار سال و سند تحول دستگاه قضایی قدم بردارد، بیان کرد: امروز وظیقه همه تولید کنندگان به ویژه کارخانجات تولیدی حرکت در مسیر دانش بنیان است، چون فرماندهی کل قوا نیز ضمن حمایت از تولید، علم و دانش را پایه اصلی پیشرفت می‌دانند و حمایت تمام دستگاه‌ها از این امر لازم است.

علی اسماعیل پور افزود: موضوع مهم این نشست، اصلاح زندانیان و خاصه کمک به زندانیانی است که ناآگاهانه و ناخواسته مرتکب جرم می‌شوند، از این رو هر فرد در هر جایگاهی که حضور دارد، تمام تلاش خود را بکار گیرد تا بتوانیم قدم مثبتی در این رابطه برداریم.

دادستان نظامی استان سمنان تصریح کرد: جلسات متعددی با حضور رئیس سازمان و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح استان برگزار کردیم و در خصوص مجازات زندانیان نظامی نقطه نظراتی ارائه شد و در نهایت به جمع بندی خوبی رسیدیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که در چارچوب قانون اساسی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقداماتی را انجام دهیم تا جرمی رخ ندهد و معتقدیم فرماندهان هر چه بیشتر در جهت پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند، جرایم کمتری را شاهد خواهیم بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *