رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میز خدمت دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهر کیان برپا شد

20:10 - 02 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برنامه میز خدمت دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرکیان برگزار شد.

در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم برنامه میز خدمت دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز پیش از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرکیان برگزار شد.

در جریان برپایی میز خدمت در نمازجمعه شهر کیان مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری ضمن ملاقات رودررو با شهروندان مطالبات و مشکلات حقوقی ایشان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جریان برگزاری میز خدمت در شهرکیان ارائه خدمات شایسته به مردم را وظیفه اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: یکی از جلوه‌های اثرگذار خدمت رسانی، حضور مستقیم و بی واسطه مسئولان قضایی در میان مردم است که اگر این امر در بین همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند چه بسا بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مهم مردم حل خواهد شد.

وی افزود: امروز عرصه خدمتگزاری تلاش جهادی و انقلابی را می‌طلبد و در این راستا همه ما باید ضمن توجه به فرامین مقام معظم رهبری با همراهی و هم افزایی، امکانات و ظرفیت‌های موجود را برای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب و نظام بکار بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه دیدار‌های چهره به چهره مقامات قضایی با شهروندان را در نقاط مختلف استان انجام می‌دهد که این دیدار‌ها علاوه بر جلب رضایت مردم موجب شناخت نقاط قوت و ضعف خدمت رسانی نیز می‌شود.

وی افزود: مسئولان قضایی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان یک روز کاری را در هفته برای ملاقات مستقیم با مردم قرار داده اند و مراجعان می‌توانند برای راهنمایی و ارشاد و یا رسیدگی به مشکلات قضایی خود با در دست داشتن مستندات به دفاتر آن‌ها مراجعه کنند.

گفتنی است مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری پیش از شرکت در برنامه میز خدمت بر سر قبور مطهر شهدای شهر کیان حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *