رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۳۰ دندانپزشک به مددجویان ندامتگاه قزلحصار خدمات درمانی ارایه کردند/ مدیر ندامتگاه قزلحصار: معالجه حدود ۷۰۰ مددجو با کمک اردوی جهادی در ۲ روز

13:55 - 02 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بیش از ۳۰ داندانپزشک جهادی با حضور در زندان قزلحصار به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان این زندان پرداختند و حدود ۷۰۰ مددجو را معالجه کردند.
- بیش از ۳۰ داندانپزشک جهادی در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در زندان قزلحصار به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان این زندان پرداختند.

اشکان کمالی، مدیر ندامتگاه قزلحصار، درباره خدمات رسانی دندانپزشکان جهادی به مددجویان زندان قزلحصار اظهارکرد: مقام معظم رهبری همواره بر اثر گذاری و اثربخشی حرکت گروه‌های جهادی تاکید دارند، از این رو با حمایت مدیر کل زندان‌های استان تهران، از روز گذشته شاهد حضور گروه جهادی دندانپزشکی الکفیل استان تهران در زندان قزلحصار برای ارایه خدمات درمانی به مددجویان این زندان هستیم.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند گروه جهادی الکفیل برای خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به پرجمعیت‌ترین زندان کشور، گفت: با توجه به مشکلاتی که اکثریت زندانیان ما در موضوع دهان و دندان دارند، به حمدالله از صبح روز گذشته فعالیت‌های گروه جهادی الکفیل در زندان قزلحصار آغاز شد و در پایان روز گذشته تقریبا ۳۵۰ مددجوی این زندان از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

وی افزود: از امروز صبح نیز این گروه جهادی فعالیت خود را برای خدمات‌رسانی به سایر مددجویان آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز تقریبا ۴۰۰ مددجوی دیگر مورد معالجه و درمان قرار گیرند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید امیر عبدالملکی، مسئول قرارگاه جهادی الکفیل نیز درباره خدمات رسانی دندانپزشکان جهادی به مددجویان زندان قزلحصار گفت: مقارن با ایام شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و با توجه به اعلام نیازی که از سوی رئیس سازمان زندان‌های کل کشور داشتیم، قرارگاه جهادی الکفیل در بخش خدمات رسانی داندانپزشکی بر اساس وظایف ذاتی اش، اردوی خدمت رسانی بهداشتی و درمانی را به مدت دو روز در زندان قزلحصار دایر کرد که البته ممکن است این اردو درمانی تا فردا تمدید شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در دو روز سپری شده، هر روز بیش از ۳۵۰ مددجوی ساکن در ندامتگاه خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل بیان کرد: امکانات ما در این اردو شامل کشیدن، ترمیم و عصب کشی دندان است.

عبدالملکی اظهارکرد: روز گذشته بیش از ۳۰۰ مددجو تحت درمان و معالجه دندانپزشکان این گروه جهادی قرار گرفتند و اگر این فعالیت‌ها به همین روال ادامه پیدا کند، در این اردوی ۲ الی ۳ روزه، بیش از یک هزار مددجوی زندان قزلحصار از خدمات رایگان درمانی دندانپزشکی استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: نیاز زندان قزلحصار به خدمات بهداشتی و درمانی دندانپزشکی بیش از سایر زندان‌ها است چرا که این زندان بیشترین جمعیت زندانیان را در خود جای داده است.

گفتنی است، این گروه جهادی که الکفیل نام دارد، متشکل از دندان پزشکان مرد و زن بوده و از روز گذشته خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زندان قزلحصار را آغاز کرده اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *