رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از رئیس کل دادگستری استان یزد برای حفظ منابع طبیعی تقدیر کرد

14:58 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، در پیامی از رئیس کل دادگستری استان یزد به پاس تلاش‌های مجدانه در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی تقدیر کرد.

-مسعود منصور در پیامی از رئیس کل دادگستری استان یزد، غلامعلی دهشیری به پاس تلاش‌های مجدانه در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی تقدیر کرد.

 
در متن این پیام خطاب به وی  آمده است: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی بی بدیل در پاسداری و حفاظت از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی کرده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گواهی روشن بر این مدعاست.

با التفات ویژه به زحمات و تلاش‌های مجدانه حضرتعالی در راستای حفاظت از حقوقی بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه تجاوز و تعدی به حقوق عامه و پیشگیری از وقوع بزه توسط سودجویان و فرصت طلبان نسبت به عرصه‌های مذکور، بدین وسیله مراتب قدردانی و کمال سپاس این سازمان از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه آن مرجع عالی قدر را به حضور تقدیم می‌دارد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *