رئیس کل دادگستری گلستان: تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی بر گره گشایی از مشکلات بخش دانش بنیان است

16:35 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۱۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در حل مشکلات و رفع موانع تولید استان امسال تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بر گره گشایی از مشکلات بخش دانش بنیان است.
- حیدر آسیابی در نشست مشترک با سرپرست اداره صمت استان گلستان که درباره راهکار‌های رفع موانع تولید برگزار شد،اظهار کرد:آماده‌ایم با حضور اداره کل صمت همه ظرفیت‌های حقوقی و قضایی دادگستری استان را برای حمایت از بخش تولید استان پای کار بیاوریم.
 
رئیس کل دادگستری گلستانافزود:پارسال بیش از ۴۰۰ مورد بازدید از واحد‌های تولیدی استان داشتیم که در همین بازدید‌های میدانی مشکلات زیادی با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها حل شد.

آسیابی ادامه داد: بازدید‌های میدانی به مدیران این فرصت را می‌دهد تا با دید بازتر مسائل و مشکلات فعالان بخش تولید استان را درک و برای رفع آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در حل مشکلات و رفع موانع تولید استان امسال تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بر گره گشایی  از مشکلات بخش دانش بنیان است.

درویشعلی حسن زاده، سرپرست صمت استان هم در این جلسه گفت: کمک به فعال کردن واحد‌های صنعتی نیمه کاره با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی  و همکاری تنگاتنگ با پارک علم و فناوری استان برای کمک به سرمایه گذارانی که قصد ورود به عرصه دانش بنیان دارند از جمله برنامه‌های امسال اداره صمت استان است و در این راه  از حمایت‌های دادگستری نیز بهره‌مند خواهیم شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *