رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: تکریم مراجعان یکی از سیاست‌های دوران تحول وتعالی دستگاه قضایی است

10:54 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۷۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تکریم مراجعان یکی از سیاست‌های دوران تحول وتعالی دستگاه قضایی است که در راستای عمل به این سیاست ضمن برقراری منظم جلسات دیدار مردمی دردادگستری استان، میز خدمت قضایی درمساجد نیز برگزار می‌شود.
- حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در حاشیه برگزاری میز خدمت هدف از اجرای این برنامه را ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم عنوان کرد. 
 
وی گفت: تکریم مراجعان یکی از سیاست‌های دوران تحول وتعالی دستگاه قضایی است که در راستای عمل به این سیاست ضمن برقراری منظم جلسات دیدار مردمی در دادگستری استان، میز خدمت قضایی درمساجد نیز برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در راستای تعامل بیشتر مسئولان با مردم برای رفع مشکلات آن‌ها به استماع مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم پرداختیم و دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شد.
 
میز خدمت قضایی دادگستری استان مازندران در مسجد جامع ساری برپا شد و رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی رو در رو با ۵۴ نفر از مردم و مراجعان گفت‌وگو کردند.

در این ملاقات موضوعات مختلف حقوقی از سوی مراجعان مطرح شد که ضمن رسیدگی، دستورات قضایی لازم توسط مسئولان قضایی استان صادر شد. همچنین در پایان رئیس کل دادگستری مازندران بازدیدی از بازار نرگسیه ساری داشت ضمن گفت‌وگو با تعدادی از بازاریان در جریان مسایل ومشکلات کاسبان این بازار قرار گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *