رئیس دادگستری آذربایجان غربی از مرکز همو دیالیز خیرین ارومیه بازدید کرد

11:12 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۷۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حوزه سلامت یکی از امور بسیار مهم در جامعه هست که دستگاه قضایی استان مستمرا و با جدیت آن را رصد می‌کند و از هر اقدامی که به سود سلامت مردم هست حمایت می‌کند و با هر چیزی که سلامت مردم را به مخاطره اندازد برخورد می‌کند.
- ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان شامگاه روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه از مرکز همو دیالیز خیرین ارومیه بازدید کرد.
 
رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن کرد و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه، در جریان کم و کیف اقدامات انجام شده قرار گرفته و به حمایت دستگاه قضایی از اقدامات نوع دوستانه خیرین نیک سیرت تصریح کرد.

عتباتی ادامه داد: حوزه سلامت یکی از امور بسیار مهم در جامعه هست که دستگاه قضایی استان مستمرا و با جدیت آن را رصد می‌کند و از هر اقدامی که به سود سلامت مردم هست حمایت می‌کند و با هر چیزی که سلامت مردم را به مخاطره اندازد برخورد می‌کند.

عتباتی کار نیکو و ارزشمند خیرین در راه اندازی بخش همودیالیز را یک کار ماندگار در استان دانست و حمایت دستگاه قضایی از این نوع فعالیت‌های خدامحور و انسان دوستانه مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است؛ مرکز همو دیالیز خیرین ارومیه در سه طبقه و در زیربنای ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع با مشارکت مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال ساخت و تجهیز می‌باشد که در صورت تکمیل این مرکز که ۱۵۰ تخت دیالیز خواهد داشت در سه شیفت روزانه به ۶۰۰ نفر بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه خواهد داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *