معاون وزیر کشور: تلاش ستاد اربعین بر تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی است

14:01 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از تلاش این ستاد در تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و گفت: قرار شد وزارت امور خارجه با طرف عراقی برای چگونگی پذیرش زائران وارد مذاکره شود.
- بنا به اعلام پاد، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در حاشیه هشتاد و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران از تلاش این ستاد در تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و گفت: قرار شد وزارت امور خارجه با طرف عراقی برای چگونگی پذیرش زائران وارد مذاکره شود.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: نشست امروز با حضور استانداران خوزستان، ایلام و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در محل وزارت کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست، درباره تقویت زیرساخت‌های سه استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان به عنوان گذرگاه‌های خروجی و همچنین استان سیستان و بلوچستان به عنوان گذرگاه ورودی زائرین حسینی از همسایگان شرقی، بحث و گفتگو شد.

معاون امنیتی کشور گفت: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی، امکانات پشتیبانی اعم از آب آشامیدنی و مسیر‌های مواصلاتی برای عبور و مرور راحت‌تر عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) امری ضروری است و در نشست امروز تأکید جدی بر سرعت بخشی در این حوزه شد.

 
 

برچسب ها: مجلس اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *