نویدکیا: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم/ باید امیدمان را برای صعود حفظ کنیم

4:12 - 26 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن خیلی سخت است.

- محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن خیلی سخت است. سعی کردیم تا جایی که می‌شود بازی را تحت کنترل بگیرم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم.

*فکر می‌کنم نیمه اول بعد از اخراج بازیکن‌مان یک مقدار سازماندهی خوبی داشتیم و یکی دو موقعیت هم به تیم دادیم. روی هم رفته می‌توانیم از نیمه اول راضی باشیم، اما در نیمه دوم سازماندهی ما خیلی زود به هم ریخت و گل دوم را خوردیم و نظم و انضباط حرفه ای را نداشتیم.

* در نیمه دوم فوق العاده بی‌نظم بازی کردیم. درست است وضعیت‌مان خیلی خیلی سخت شد و ۳ دیدار دیگر باقی مانده است، اما باید امیدمان را برای بازی‌های بعدی نگه داریم.

*خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم زیرا علاقه‌ای به این موضوع نداشته‌ام. کارشناسان باید نظر بدهند. این وظیفه من نیست اما فکر می‌کنم اخراج سختگیرانه بود. اگر اشتباهی رخ داده باشد ساختار بازی تغییر کرده و اگر درست باشد که هیچ.

*در مورد پنالتی هم نظر داور است و کارشناسان باید بگویند. وقتی var نباشد همین است. چرا در این سطح از مسابقات این سیستم نیست اگر هم همه چیز درست باشد که هیچ. در کل باید کارشناسان در موردش نظر بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *