ربیعی: بازی آنطور که مدنظر ما بود نچرخید/ هیچ توجیهی برای این شکست ندارم

0:32 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: وقتی گل خوردیم تیم بهم ریخت و از نظر روانی آسیب دیدیم.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار مقابل خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی آنطور که مدنظر ما بود نچرخید. از هواداران و مردم رفسنجان هم عذرخواهی می‌کنم. هیچ توجیهی برای این نتیجه ندارم. مسئولیت این شکست برعهده من است و من مقصر هستم.

*این بازی‌ها را من تجربه کرده‌ام و برایم قابل پیش‌بینی بود. تیم حریف اراده قوی داشت و جنگنده بودند. فعلاً در چند بازی شانس با ما یار نیست، اما این دلیل نمی‌شود که شکست را توجیه کنم. قطعاً ضعف‌هایی داریم و باید آنها را پوشش دهیم. باید بهتر و موثرتر عمل کنیم. تلاش می‌کنیم که این نتیجه را جبران کنیم. 

*اینکه بگوییم این بازی را جدی نگرفته بودیم حرف غلطی است. کاملاً با برنامه بودیم و به گل هم رسیدیم. حریف هم دو تیم لیگ برتری را حذف کرده بود و می‌دانستیم که فشرده دفاع خواهند کرد.

*منشا و آذرباد را نگه داشته بودم اواسط بازی وارد زمین کنم. آذرباد فقط دیروز با تیم تمرین کرد. می‌خواستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم، وگرنه در نیمه اول بازیکنان خوب عمل کردند. 

*بازی را کاملاً جدی گرفته بودیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و طبیعی بود که حریف انگیزه خیلی زیادی داشته باشد. واقعاً به آنها تبریک می‌گویم. نمی‌توان توانایی و تلاش تیم حریف را نادیده گرفت. انتظار داشتیم ببریم، اما نشد.

*بعد از گل اول باید به گل دوم هم می‌رسیدیم. وقتی گل خوردیم تیم بهم ریخت و از نظر روانی آسیب دیدیم. در وقت اضافه یک فرصت خیلی خوب هم داشتیم. وقتی کار به پنالتی رسید میزان تمرکز بالا تیم پیروز را تعیین کرد. همه بازیکنان با دقت ضربه پنالتی زدند، اما دلیل اصلی شکست قطعاً من هستم.

*هنوز ۶ بازی در لیگ برتر داریم و باید این شکست را جبران کنیم. این شکست از نظر من چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نمی‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *