نویدکیا: نیمه اول بد بودیم و نظم تاکتیکی‌مان خوب نبود/ باید ایرادها را برطرف کنیم

0:39 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۷۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنان‌مان بسیار خوب بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردند.

- محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل پاختاکور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*درست است تیمم پیروز شد، اما دوست دارم واقعیت‌های فوتبال را بگویم. نیمه اول بسیار بد بودیم و نظم تاکتیکی‌مان خوب نبودند و هافبک‌هایمان به مدافعان بسیار نزدیک بودند و فضاهای زیادی را از دست دادیم. برای تیم ما این مساله اصلا خوب نبود و نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما در نیمه دوم بازیکنان‌مان بسیار خوب بودند و موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردند.

*می‌توانستیم بهتر از این از فرصت‌ها استفاده کنیم، اما نشد. البته پاختاکور هم چند موقعیت بسیار خوب داشت که نتوانست دروازه‌ ما را باز کند. در کل باید ایرادهایی که داشتیم را حل کنیم تا بتوانیم بازی‌های بهتری را انجام دهیم. به خاطر زحمتی که بازیکنان‌مان کشیدند از آن‌ها تشکر می‌کنم.

*در بازی‌های اول ممکن است چنین ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید. در رختکن صحبت‌ کردیم و توانستیم به بازی برگردیم و شرایط خوبی پیدا کنیم. ما روی ضربات ایستگاهی هم کار کردیم و خدا را شکر امروز توانستیم روی این مساله هم بسیار خوب کار کنیم.

*میزبانی عربستان؟ در یکی دو روز اول اینجا مشکلاتی داشتیم اما از میزبانی باشگاه التعاون تشکر می‌کنم که تمام تلاششان را انجام دادند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *