شعبان‌خمسه: مطالب مطرح شده در دوره هاینن جدید بود

13:12 - 18 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۶۸۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والبیال باریج اسانس کاشان با تاکید بر این‌که مطالب ارائه شده در دوره سه روزه هاینن کپی‌برداری نبود، گفت: از مطالب کاربردی و جدید این سمینار حتما در کارم استفاده خواهم کرد.

- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فاطمه شعبان خمسه در مورد حضور در دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال اظهار داشت: ویتال هاینن یکی از مربیان خوب و بزرگ دنیاست که تجربیات شخصی خود را در قالب دوره مربیگری والیبال در اختیار مربیان و شرکت کنندگان ایرانی قرار داد.

وی با ابراز رضایت از حضور در این دوره تاکید کرد: از مطالب کاربردی این سمینار سه روزه لذت بردم و حتما در کارم از آن‌ها استفاده خواهم کرد.

سرمربی تیم والبیال زنان باریج اسانس ادامه داد: مطالبی که سرمربی تیم والیبال زنان آلمان در این دوره مطرح کرد، حتی شامل برخورد شخصی با بازیکنان تیم در شرایط مختلف بود. همه این نکات کمک خواهد کرد تا سطح مربیگری خود را ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ گفت: هاینن، اتفاقاتی که در مسابقات مختلف برای او و تیمش رخ داده بود را برای ما عنوان کرد که در واقع، کپی برداری از جایی نبود. این تجربیات قطعا به مربیان کمک خواهد کرد.

دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال که از ۱۵ فروردین با تدریس ویتال هاینن بلژیکی در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، شب گذشته (چهارشنبه شب ۱۷ فروردین) به پایان رسید.

بیش از ۲۵۰ مربی مرد و زن از استان‌های مختلف کشور در این دوره شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال تاریخ ایران را شکل داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *