نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نساجی بزنیم

20:01 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۶۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و تیم نساجی تیم باکیفیتی و بازیکنان باتجربه‌ خوبی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند.

- جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان مقابل نساجی در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

*امیدوارم سال پر خبر و‌برکتی برای مردم ایران و فوتبال مان باشد، آرزوی قلبی من است که ان‌شاءالله فوتبال ما شکل بهتری به خودش بگیرد و امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی موفق باشد.

*می‌دانستیم بازی سختی داریم و تیم نساجی تیم باکیفیتی و بازیکنان باتجربه‌ خوبی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند. در بازی‌هایی که در مشهد انجام داده و میزبان بودند، همه تیم‌ها را به چالش کشیده بودند و برای حریفان مشکل‌ساز شدند. 

*بعد از تعطیلات می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم و در تعطیلات فقط می‌توانستیم تمرین کنیم چون در شرایط کرونا هستیم و شاید بازی‌های دوستانه به تیم‌ها ضربه می‌زد و چون می‌خواهیم به جام باشگاه‌ها برویم از این تعطیلات فقط برای تمرینات استفاده کردیم. 

*در نیمه اول و ۲۰ دقیقه ابتدایی تیم ما بازی را خوب شروع نکرد اما بعد از آن بازی را دست‌مان گرفتیم و توانستیم یک گل بزنیم و به نظر من توپ در درون دروازه بود و توپ را از گل درآوردند و دوباره روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک ضربه به تیر دروازه زدیم. به نظر من بعد از بیست دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم بازی را یک هیچ ببریم.

*در نیمه دوم با بچه‌ها صحبت کردیم و برنامه‌مان را گفتیم و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. فشار بازی هر چقدر که جلوتر می‌رویم بیش‌تر می‌شود و با برنامه‌هایی که روی ضد حملات داشتیم توانستیم به گل دوم برسیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم و فکر می‌کنم علیرضا حقیقی دو توپ خیلی خوب را گرفت و یک ضربه به تیر دروازه داشتیم که مانع از گل‌زنی شد. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد‌. به تیم خوب نساجی خسته نباشید می گویم، تیم باکیفیت و با برنامه‌ای هستند و امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *