تمام مسیر‌ها از سمت تهران به شمال کشور باز هستند/ توصیه به مسافران شمال و جنوب کشور

11:31 - 03 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۶۰۳
به گفته رییس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر در هیچ محوری محدویت تردد نداریم و تمام مسیر‌ها از سمت تهران به شمال کشور باز هستند، اما اگر هنگام ظهر میزان تردد افزایش یابد برای تسهیل تردد هموطنان به استان‌های شمالی کشور ممکن است برای چند ساعت محدودیت‌هایی را در نظر بگیریم.

- سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: تغییرات ناپایدار جوی طی روز گذشته سبب شد تا در برخی از محور‌های پر تردد کوهستانی و محور‌های اصلی دچار محدودیت‌های تردد شویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز وضعیت جوی در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی نسبت به روز گذشته پایدار‌تر است و در حال حاضر در هیچ محوری محدویت تردد نداریم و تمام مسیر‌ها از سمت تهران به شمال کشور باز هستند، اما اگر هنگام ظهر میزان تردد افزایش یابد برای تسهیل تردد هموطنان به استان‌های شمالی کشور ممکن است برای چند ساعت محدودیت‌هایی را در نظر بگیریم.

رییس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: سازمان هواشناسی پیش‌بینی و هشدار زرد رنگ را برای استا‌ن‌های شمالی صادر کرده است و این ناپایداری جوی تا پایان هفته تداوم دارد و از این رو همه هموطنان که از این مسیر‌ها قصد تردد دارند باید آمادگی لازم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و در شرایط لغزندگی جاده‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله مناسب با خودروی جلویی را در دستور کار قرار دهند تا از وقوع هر گونه حادثه جلوگیری شود.

سرهنگ شیرانی اظهار کرد: در استان‌های جنوبی کشور وزش باد شدید سبب بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان می‌شود و از این رو احتیاط برای رانندگان لازم است.


برچسب ها: پلیس پلیس راهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *