۲۶ واحد تولیدی در ایلام احیا شدند

9:00 - 03 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۱۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام از احیا و بازگشت به تولید ۲۶ واحد غیر فعال در این استان خبر داد.

علی دهقانی در گفت‌وگو با میزان؛ از احیاو بازگشت به تولید ۲۶ واحد غیر فعال در استان ایلام خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه فعالیت‌های  دادگستری و ستاد رفع موانع تولید دادگستری استان در سال ۱۴۰۰ بوده است.

 رئیس کل دادگستری ایلام  خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ در راستای حمایت از تولید با تشکیل ۱۰۷ جلسه در قالب ۱۲۹ مصوبه کاربردی نسبت به رفع موانع ۸۱ واحد تولیدی اقدام و با پیگیری بعمل آمده ۲۶ واحد تولیدی که تعطیل بودند با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری دستگاه‌های متولی به چرخه تولید بازگشتند.

دهقانی برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان ایلام با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مربوطه، بازدید میدانی از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی با صاحبان تولید و کارآفرینان و تشکیل شعب اختصاصی در دادسرا و دادگاه به منظور بررسی پرونده‌های واحد‌های تولیدی را از اهم اقدامات دادگستری استان ایلام در سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

وی  همچنین بر حمایت دستگاه قضایی استان از تسهیل مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات قانونی استان و مبارزه قاطع با قاچاق کالا و دام در راستای حمایت از تولید تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *